شمارش روزهای شیرین قدکشیدنت شمارش روزهای شیرین قدکشیدنت ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

نقطه کوچولو

...

1393/2/21 14:16
نویسنده : مامان معصومه
226 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم totalgifs.com bebes gif gif bebes20.gif

این روزها حالت چطوره ؟ تو شکم مامانی جات راحته

این روزها گاهی اوقات حالت هایی عجیبی دارم گاهی یه گوشه از شکمم میپره یه چیزی شبیه ضربان قلب نمیدونم میشه اینا رو به حساب حرکت کردنت گذاشت یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من و بابایی سخت دنبال پیدا کردن اسم هستیم هنوز نتونستیم چیزی که راضیمون کنه پیدا کنیم . بابایی میگه عجله نکن هنوز 4 ماه دیگه وقت داریم .

حس میکنم خودت اسمت رو انتخاب میکنی ، شایدم تو خواب به مامان اسمت رو بگی مث ماه های اول بارداریم که خواب دیدم یه پسر ناز و دوست داشتنی بغلم بود و منتظر مامان بود م که بیاد و حمامت کنیم، فک میکنم وقتی بدنیا بیای شبیه پسرم تو خوابی

00725252D015.jpg

پسندها (4)

نظرات (9)

الهه مامان مبین
21 اردیبهشت 93 16:17
خدا حفظ کنه نی نی نازت رو دوست عزیزم . ایشاا... که به سلامتی هم دنیا بیاد
مامان معصومه
پاسخ
مرسی
الهه مامان مبین
22 اردیبهشت 93 18:11
ولادت حضرت علی (ع) و فرارسیدن روز پدر رو به شما دوست عزیزم تبریک میگم . همراه با بهترین آرزوهای قلبم
مامان ایلیا
29 اردیبهشت 93 19:23
سلاااام الاهی عزیزم،دیگه کم کم داری تکوناشو احساس میکنی وااای که چه حس قشنگیه
سعیده
2 خرداد 93 13:58
سلام معصومه جون خوبی نی نی چطوره عزیزم آدرس وبلاگم عوض شد . artin رو پاک کن و nafas رو بذار
مامان معصومه
پاسخ
چشم
مامان شهناز
7 خرداد 93 11:18
سلام عزیزم.ایشالا این چند ماه باقی مونده هم به سلامتی بگذره و گل پسریت بیاد دوست داشتی به وب منو پسرمم بیا خوشحالمون میکنی عزیزم تا دوست بشیم قربونت
مامان معصومه
پاسخ
سلام عزیزم لینک کردم
مینو
17 خرداد 93 11:36
سلام مامان معصومه.خوشحال شدم بهم سرزدی منم لینکتون میکنم مواظب خودت و پسر گلت باش
مامانی
17 خرداد 93 20:10
توفیق الهی نصیبتان شده تشریف بیارید.منتظرتونم
مامانی
19 خرداد 93 0:12
سلام باتوجه به استقبال دوستان ختم قرآن مجدد گذاشتیم تشری بیارید.خوشحال میشیم.منتظرتونیم
الهه مامان مبین
21 خرداد 93 16:58
خصوصی دوست گلم